توزیع عمده درب ضد سرقت ویلایی

در سازه های مختلف درب یکی از مهم ترین بخش ها می باشد که این روز ها در صنعت تولید درب پروژه های متنوعی ارائه می شود و یکی از بهترین و پر امنیت ترین انواع درب ها نوع ضد سرقت می باشد، توزیع عمده درب ضد سرقت ویلایی به قیمت های کاملا مناسب و ارزان توسط این مجموعه انجام می‌ شود و درب های ارائه شده دارای بالاترین کیفیت ممکن می باشند.

توزیع عمده درب ضد سرقت ویلایی

مشخصات درب ضد سرقت ویلایی

مشخصات درب ضد سرقت ویلایی درب ضد سرقت ویلایی ممتاز و درجه یک دارای مشخصات منحصر به فردی است که در ادامه به طور کامل به آن ها خواهیم پرداخت؛

درب ضد سرقت عرض 120 دارای چندین قفل مرکزی می باشد به این صورت که در قسمت چپ و یا راست این درب ها دو الی سه قفل تعبیه شده که باعث می شود در هنگام قفل کردن تنها با استفاده از کلید اصلی باز و بسته شود و به این ترتیب امنیت محل مورد نظر کاملا حفظ خواهد شد.

درب های ضد سرقت از جنس چوب های بسیار مقاوم و ضخیم می باشند و به نحوی است که معمولاً دارای وزن بالایی بوده و به هیچ وجه حتی ضربه و فشار نیز باعث ایجاد شکستگی و ترک خوردگی در این درب ها نخواهد شد و دارای دوام بسیار بالایی هستند.

درب ضد سرقت عرض 90 کاملاً ضد آب هستند به طوری که می توان این نوع درب ها را در محیط های کاملا باز نیز استفاده کرد و رطوبت آب و باران به هیچ وجه سبب از بین رفتن استحکام این درب ها نخواهد شد چرا که از چندین لایه چوب کاملا فشرده شده و ضخیم تولید می شوند.

فروشنده بهترین درب ضد سرقت عرض 120

فروشنده بهترین درب ضد سرقت عرض 120 فروشنده بهترین درب ضد سرقت عرض ۱۲۰ در تعداد های عمده و خرده این نوع درب ها را به فروش می‌ رساند که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و از آنجا که طبق استانداردهای جهانی ساخته می شوند به شدت مورد توجه واقع شدند و هم در بازار های داخلی و هم در بازار های خارجی میزان تقاضا و خرید و فروش برای آن در حال افزایش می باشد.

قیمت هایی که برای این محصولات در نظر گرفته شده کاملا متناسب با نوع چوب به کار رفته، ضخامت و همچنین ابعاد درب تعیین شده و به این ترتیب متغیر می باشد و مشتریان می توانند جهت اطلاع از قیمت دقیق این محصولات با شماره های درج شده در همین صفحه تماس حاصل کنند تا پس از اطلاع از قیمت ها و مقایسه آن با بازار های دیگر، در صورت تمایل سفارش خود را انجام دهند.

1

  1. سلام من هم سفارش دادم ولی هنوز به دستم نرسیده بی زحمت پیگیری کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما